Політика конфіденційності Послуги

Ми знаємо, що ви дбаєте, як ваша інформація використовується і поширюється, і ми цінуємо вашу довіру, що ми будемо робити це акуратно і обережно, захищаючи вашу приватність і безпеку. В цьому документі більш детально пояснюється Політика конфіденційності Послуги відповідно до Умов надання Послуг.

1. Інформація, що ви передаєте Послузі

1.1 Загальні положення. Політика конфіденційності охоплює «Інформацію Акаунта» і «Ваш Контент», як це визначено в Визначеннях Умов надання Послуг.

1.2 Контент Пацієнта. Пацієнт передає Послузі свої Скарги та текстові повідомлення Зареєстрованим Медикам, що виконують завдання Скарг. Кожна Скарга і відповідні текстові повідомлення захищаються паролем. Ми рекомендуємо застосовувати сильні паролі. Якщо Пацієнт не задав пароль, то Послуга встановить стандартний пароль 123456. Якщо Пацієнт втратить нестандартний пароль Скарги, то його не можна буде відновити чи змінити. В результаті Скарга та її відповідні текстові повідомлення стануть недоступними.

Скарги ізольовані одна від одної.

При подачі Пацієнт окремо дозволяє / забороняє відкриття Скарги Зареєстрованим Медикам і регіональній медичній екстреній службі (Швидкій допомозі). Якщо це дозволено Пацієнтом, то Послуга направляє імейл про Скаргу регіональній медичній екстреній службі (Швидкій допомозі) на відповідну публічну електронну адресу. Якщо відкриття Скарги заборонено і тим, і тим, то Скарга доступна тільки Пацієнту.

Скарга має обмежений час зберігання в Послузі — 3 місяці. Вона буде видалена із збігом часу зберігання, якщо тільки який-небудь Зареєстрований Медик не закріпить її (наприклад, якщо завдання Скарги потребує більше часу для вирішення).

1.3 Інформація Акаунта Зареєстрованого Медика. Окрема людина, група людей, підприємець або юридична особа подають свою приватну і конфіденційну інформацію при створенні Акаунта Медика і повинні захистити її паролем. Ми рекомендуємо застосовувати сильні паролі.

Акаунти Зареєстрованих Медиків ізольовані один від одного. Зареєстрований Медик може змінити інформацію свого Акаунта.

1.4 Контент Зареєстрованого Медика. Зареєстровані Медики розглядають кожну Скаргу, відкриту для них Пацієнтом. Зареєстрований Медик створює опрацювання для Скарги, що його зацікавила. Опрацювання складається з розділу розслідування (для внутрішньої роботи Зареєстрованого Медика з правом доступу тільки для цього Зареєстрованого Медика) і розділу звіту, призначеного для співпраці з Пацієнтом. Зареєстрований Медик направляє звіт Пацієнту, коли побажає. Далі належний Пацієнт може відповісти на звіт, Зареєстрований Медик відповідає на попереднє повідомлення Пацієнта і так далі.

Цей Контент захищено паролем Акаунта Зареєстрованого Медика. Контенти Зареєстрованих Медиків ізольовано один від одного.

2. Практики, функціональність та інфраструктура, що застосовуються Послугою

2.1 Загальні положення. Ми використовуємо найкращі практики та найкращу функціональність корпоративного класу, а також найкращий хмарний хостинг для отримання, опрацювання та зберігання Контенту Послуги (Послуг), Інформації Акаунта і Вашого Контенту.

2.2 Інформаційна безпека і конфіденційність даних. Всі мережеві з'єднання і передача інформації між веб сайтом Послуги www.301.in.ua , браузерами на смартфонах / планшетах / комп'ютерах і спеціалізованим мобільним застосунком (застосунками) захищені SSL сертифікатом (сертифікатами) і протоколом https.

3. Зміни

3.1 Загальні положення. Політика Конфіденційності Послуги може змінюватися нами час від часу.

 

Останнє оновлення 22 березня 2017 р.