Новини сервісу "Health Hub # Хаб Здоров'я"

5 липня 2017 р.

 

Випущено реліз 0.6 Android-додатку Helptor.

В реліз 0.6 додано можливість текстового введення в Скаргу реквізитів Пацієнта та опису медичного випадку / проблеми зі здоров'ям.


15 травня 2017 р.

 

Інтернет сервіс "Health Hub # Хаб Здоров'я" (надалі - Сервіс) вводиться у безкоштовну експлуатацію з 15 травня 2017 р. на території України в режимі тестування PUBLIC BETA.

Сервіс є захищеним і зручним місцем, де будь-яка людина (Пацієнт), інформативно і швидко повідомляє про свою потребу в медичній допомозі і зміцненні здоров'я шляхом (створює Скаргу), а доктора, клініки, госпіталі, діагностичні центри, медичні лабораторії, лікувальні санаторії, реабілітаційні центри та інші медичні суб'єкти (Зареєстровані Медики) швидко і ефективно аналізують Скаргу та оцінюють власну здатність і зацікавленість в обслуговуванні Пацієнта для вирішення його проблеми. Пацієнти і Зареєстровані Медики можуть спілкуватися один з одним у захищеному і зручному середовищі на веб сайті Сервісу.

Скаргу можна подати у веб браузері або Android-додатку Helptor. В даний час Сервіс працює в режимі тестування PUBLIC BETA на території України. Робочі мови - англійська, російська, українська.

Про закінчення тестової експлуатації, перехід до промислової експлуатації Сервісу та пов'язані з цим зміни буде повідомлено додатково.

Скарга за вибором Пацієнта може стати доступною для аналізу і обслуговування Зареєстрованим Медикам та/або регіональній медичній екстреній Службі 103 (Швидкій допомозі) або аналогічній службі 03, 112, 911. Пацієнт може подати також цілком конфіденційну Скаргу, закриту паролем і доступну тільки тому, кому Пацієнт повідомить адресу сайту Сервісу, номер і пароль Скарги. Скарга зберігається Сервісом 3 місяці безкоштовно, після чого автоматично видаляється, якщо тільки хоча б один Зареєстрований Медик не убезпечив її від видалення (закріпив Скаргу).

Скарга може містити текстовий опис події чи проблеми, аудіо та відеозапис, фото, дані місцеположення Скарги. В інтересах Пацієнта вказати в Скарзі адресу місця Скарги (після чого дані геолокації - широта і довгота - можуть бути визначені автоматично майже завжди), оскільки тоді його Скарга з найбільшою ймовірністю потрапить в поле зору локальних Зареєстрованих Медиків. Зареєстровані Медики можуть за власним вибором встановлювати для себе обмежену зону обслуговування, що являє собою круг визначеного радіусу з центром за їхньою адресою (наприклад, круг з центром на Майдані Незалежності в Києві і радіусом 50 км). Також Зареєстровані Медики самі вирішують, чи подавати Сервісу їм до розгляду Скарги, що не містять даних місцеположення.

Після прийому Скарги Сервісом (практично в реальному часі або із затримкою, що залежить від наявності та якості доступу до Інтернету в місці створення Скарги) Зареєстровані Медики отримують миттєвий доступ до неї, можуть аналізувати та оцінювати можливість та доцільність для них реагувати на Скаргу і допомагати Пацієнту на умовах (волонтерських, комерційних,...), що вони встановлюють для себе самі.

Відповідна регіональна екстрена Служба 103 (Швидка допомога) буде зразу автоматично поінформована Сервісом імейлом про подану Скаргу, коли цього бажає Пацієнт, Скарга містить дані місцеположення, а регіональна медична екстрена Служба 103 (Швидка допомога) або аналогічна 03, 112, 911 має публічну електронну адресу.

Сподіваємось, що Сервіс допоможе людям бути здоровими, щасливими та міцними!