Сервіс "Health Hub # Хаб Здоров'я"
Як швидко почати користуватись сервісом

 

Терміни і поняття
Вступ
Подача Скарги
   Подача Скарги в браузері
   Подача Скарги в Android-додатку Helptor
   Співпраця Пацієнта і Зареєстрованих Медиків у середовищі Сервісу
Обслуговування Пацієнта Зареєстрованими Медиками
   Реєстрація Медика в Сервісі
   Типові сценарії дій Зареєстрованих Медиків у Сервісі
   Співпраця Зареєстрованого Медика і Пацієнтів у середовищі Сервісу
Навчальні матеріали
   Серіал "Health Hub злітає!" на Facebook (12.12.2017 - 05.01.2018)

 

Терміни і поняття

Зареєстровані Медики - це доктора, клініки, госпіталі, діагностичні центри, медичні лабораторії, лікувальні санаторії, реабілітаційні центри та інші медичні суб'єкти, що зареєструвалися в сервісі "Health Hub # Хаб Здоров'я".
Зона обслуговування - це територія, визначена Зареєстрованим Медиком для себе в процесі реєстрації в Сервісі. Скарги, чиї географічні координати (широта, довгота) потрапляють в межі цієї території, поступають Зареєстрованому Медику на розгляд. Зона обслуговування являє собою круг на поверхні Землі, центр якого визначається географічними координатами (широтою, довготою), обчисленими функцією геокодинга за адресою Зареєстрованого Медика. Широту і довготу також можна ввести безпосередньо. Радіус круга потрібно ввести.
Пацієнт - це будь-яка людина, що потребує медичної допомоги і зміцнення здоров'я. Пацієнт оголошує про свою потребу з допомогою Скарги.
Потік Скарг - це всі Скарги, що поступають Зареєстрованому Медику на розгляд в порядку їх подачі Пацієнтами. Він містить Скарги із Зони обслуговування, а також Скарги з неповними або відсутніми даними геолокації (якщо така опція була вибрана Зареєстрованим Медиком в ході реєстрації).
Сервіс - Інтернет/веб сервіс "Health Hub # Хаб Здоров'я".
Скарга - це медична скарга Пацієнта на здоров'я.

Вступ

Інтернет сервіс "Health Hub # Хаб Здоров'я" є захищеним і зручним місцем, де Пацієнт інформативно і швидко повідомляє про свою потребу в в медичній допомозі і зміцненні здоров'я, а Зареєстровані Медики швидко і ефективно аналізують Скаргу та оцінюють власну здатність і зацікавленість в обслуговуванні Пацієнта для вирішення його проблеми.

В разі разі взаємної зацікавленості Пацієнт і Зареєстрований Медик (Зареєстровані Медики) використовують ресурси Сервісу для забезпечення конфіденційної співпраці на умовах (волонтерських, комерційних,...), що вони встановлюють самі для себе.

В даний час Сервіс працює в режимі тестування PUBLIC BETA на території України. Робочі мови - англійська, російська, українська.

Подача Скарги

Зараз своє повідомлення Пацієнт може подати в Сервіс у вигляді конфіденційної Скарги, захищеної паролем, в браузері або Android-додатку Helptor. Процес подачі простий, швидкий, спирається на людську інтуїцію та здоровий глузд.

Скарги безкоштовно приймаються і зберігаються Сервісом протягом 3 місяців з моменту реєстрації. Скарга може бути збережена на довший термін, якщо хоча б один Зареєстрований Медик убезпечив Скаргу від видалення (закріпив Скаргу).

Подача Скарги в браузері

В браузері подати Скаргу можна в 2 режимах: "медіа" (швидко і стисло) і "детально" (найбільш інформативно).

Медіа Скарга може містити від 1 до 5 медіафайлів (не більше 1 аудіо, 3 фото, 1 відео). Об'єм медіафайлу - до 50 МБ (що приблизно відповідає 1 годині аудіозапису та 30 секундам відеозапису високої якості). Для медіа Скарги сервіс встановлює стандартний пароль 123456 (за замовчуванням).

Щоб подати медіа Скаргу:

Переваги подання медіа Скарги:

Подивіться відео про створення і подання медіа Скарги в браузері на комп’ютері.

Детальна Скарга значно розширює змістовність медіа Скарги: добавляє текстовий опис події / проблеми Пацієнта, дані місцеположення (адреси і геолокації), пароль (за бажанням), елементи вибору, чи відкривати Скаргу Зареєстрованим Медикам і чи повідомляти регіональну медичну екстрену Службу 103 (Швидку допомогу) або аналогічну службу 03, 112, 911. Детальна Скарга повинна містити текстовий опис події / проблеми Пацієнта або хоча б один медіафайл.

Якщо Пацієнт не відкриває Скаргу Зареєстрованим Медикам і не дозволяє повідомити регіональну медичну екстрену Службу 103 (Швидку допомогу) або аналогічну службу 03, 112, 911, то Скарга буде відома лише йому самому. Пацієнт може надіслати номер Скарги і пароль потрібному контрагенту (людині чи організації), на допомогу якого Пацієнт розраховує. Але в такому разі на даний момент можливості взаємодії між Пацієнтом і контрагентом в рамках Сервісу будуть обмежені самою Скаргою.

Щоб подати детальну Скаргу:

Переваги подання детальної Скарги:

Подивіться відео прикладу створення і подання детальної Скарги в браузері на комп’ютері.

Подача Скарги в Android-додатку Helptor

Android-додаток Helptor можна безкоштовно скачати в магазині Google Play за цим посиланням.

Після завершення інсталяції Helptor Android-смартфон/планшет потрібно обов'язково перезавантажити (рестартувати), щоб забезпечити виконання регулярних задач.

Скарга в Android-додатку Helptor створюється Пацієнтом локально на Android-смартфоні/планшеті. Скаргу можна передати в "хмару" Сервіса зразу (за наявності WiFi чи 3G підключення смартфону/планшету до мережі) або пізніше, коли підключення з'явиться, натиснувши кнопку з написом "Передайте Скаргу у хмару (натисніть тут)". Скарга, зміст якої складається лише з відео, передається в "хмару" Сервіса автоматично зразу після створення відео та за наявності підключення до мережі. Перші 2 Скарги заздалегідь створені для зразка.

Скарги можуть зберігатися локально на Android-смартфоні/планшеті довільний час, поки не будуть видалені власником.

Скарга в Android-додатку Helptor містить:

В процесі інсталяції Android-додатку Helptor користувач повинен дозволити доступ:

При першій спробі введення реквізитів Пацієнта і тексту Скарги (натисненні іконки "Паперовий аркуш") користувач повинен дозволити доступ до Контактів, щоб мати можливість вибрати контактний номер телефону і вставити його в Скаргу.

Щоб подати Скаргу в Android-додатку Helptor:

Переваги подання Скарги в Android-додатку Helptor:

Подивіться відео, як створити і подати Скаргу на смартфоні в додатку Helptor. Наступне відео пояснює зміст Скарги в тому вигляді, як вона зберігається і використовується на смартфоні в додатку Helptor.

Співпраця Пацієнта і Зареєстрованих Медиків у середовищі Сервісу

Сценарій співпраці, коли ініціатор - Пацієнт.
Робота в браузері

Звернемось до прикладу.
В попередньому епізоді наш навчальний персонаж Пацієнт Антон подав до Сервісу медичну скаргу на здоров’я (Скаргу). Другий навчальний персонаж, Доктор Тарас Стовбун, прийняв Скаргу до обслуговування. Пацієнт Антон готує до передачі Доктору наявні медичні документи, пов’язані зі Скаргою, не випускаючи з рук свій улюблений смартфон :).
Спочатку Пацієнт Антон забезпечує доступ Доктора Тараса Стовбуна (і ТІЛЬКИ його!) до своїх цифрових медичних документів; послухайте тут як. А потім повідомляє в Сервісі про це Доктору Тарасу Стовбуну; подивіться відео як.

Обслуговування Пацієнта Зареєстрованими Медиками

Всі доктора, клініки, госпіталі, діагностичні центри, медичні лабораторії, лікувальні санаторії, реабілітаційні центри та інші медичні суб'єкти, зацікавлені в наданні медичної допомоги Пацієнтам, а також в допомозі їм в зміцненні здоров'я на волонтерській, комерційній або іншій основі, можуть безкоштовно зареєструватися у Сервісі та безкоштовно користуватися його захищеним і зручним середовищем. Після реєстрації ці особи стають Зареєстрованими Медиками.

Реєстрація Медика в Сервісі

Процес реєстрації Медика короткий і простий:

Подивіться відео створення акаунту (початок реєстрації нового Медика) і відео активації акаунта (завершення реєстрації та отримання статусу Зареєстрованого Медика) в браузері на смартфоні. На інших типах пристроїв реєстрація в Сервісі проходить аналогічно – через універсальність веб браузерів.

Типові сценарії дій Зареєстрованих Медиків у Сервісі

Сервіс надає можливість просто, зручно і ефективно виконувати всі необхідні дії.

Для роз'яснення виконання типових дій Зареєстрованих Медиків у Сервісі – подивіться відео.

Співпраця Зареєстрованого Медика і Пацієнтів у середовищі Сервісу

Сценарій співпраці, коли ініціатор - Зареєстрований Медик.
Робота в браузері

Подивіться відео прикладу взаємодії в Сервісі Зареєстрованого Медика і Пацієнта в браузері на комп’ютері.

Навчальні матеріали

Серіал "Health Hub злітає!" на Facebook (12.12.2017 - 05.01.2018)

Серіал "Health Hub злітає!" викладено на сторінці спільноти Health Hub на Facebook. Серіал висвітлює актуальність і цінність сервісу "Health Hub # Хаб Здоров'я" (Сервісу) для пацієнтів та докторів, клінік, госпіталів, діагностичних центрів, медичних лабораторій, лікувальних санаторіїв, реабілітаційних центрів, інших провайдерів медичних послуг. На відеоприкладах роз'яснюється застосування Пацієнтами і Зареєстрованими Медиками основного функціоналу Сервісу на практиці.
Кожний епізод серіалу "Health Hub злітає!" є окремим постом. Перший епізод серіалу "Хвороба навалилася" викладено 12.12.2017. Останній епізод серіалу "Щось не так..." викладено 05.01.2018. Нагадаємо, що Facebook розміщує пости у зворотньому порядку. Тобто перший пост буде найнижче у стрічці постів на сторінці Facebook, а останній - найближче до гори.
Кожний епізод серіалу містить в кінці свій унікальний ідентифікатор, за яким його можна розрізнити. Наприклад, останній епізод має ідентифікатор
Post ID: Серіал "Health Hub злітає!", Епізод 10 / Пацієнт

.   .   .

 

Можливо, ви, Пацієнти і Зареєстровані Медики, потребуватимете більших можливостей в Сервісі. Тоді, будь ласка, надсилайте свої запити до команди сервісу "Health Hub # Хаб Здоров'я".